neljapäev, august 31, 2006  

Mul on olnud väike nägemispuue juba aastaid, kui mitte kümme. Puue kõlab halvasti, miinus kõlab paremini. Ilma vahenditeta näen ma kõike enda ümber, aga väga uduselt. Seega olen pidevalt kandnud okulaare või läätsesid. Käesoleva aasta naistepäeval sain kätte uued prillid. Sellised ilusad, ilma raamideta ja pärlitega - kõik nii nagu peab. Seni olin kõik oma silmaprobleemid ära lahendanud sealsamas Eagle Visionis. Arst tundis mind ja korra kuus käisin seal läätsesid ostmas. Olin prillide üle õnnelik ja kandsin neid uhkelt mitu kuud.

Kuni hetkeni, mil avastasin, et klaasi küljes oleva kinnituskruvi juurest jookseb üks mõra. Sõnaga, klaas oli katki, täpselt kinnituse juurest. Kandsin prille veidi aega edasi, kuna see nn. täks mind otseselt ei seganud ja pealegi ei viitsinud ma prillipoodi minna. Seda aga jällegi hetkeni, mil täks andis järele ja klaasist kukkus tükk välja ja nad vajusid ma näole viltu. Sealt edasi läks kõik allamäge.

Viisin prillid pisarsilmil poodi tagasi ning olin õnnelik, et kõik tsekid ja muu paberimajandus oli pool aastat lauanurgal vedelenud. See tähendas, et garantii oli garanteeritud. Aga ei, hoopis vastupidi. Need, kes veel ei tea - prillide puhul kehtib garantii vaid raamidele, mitte klaasidele. Aga mida peale hakata siis, kui raame ei ole ja ongi ainult klaasid??

Nad käisid ekspertiisis ja tulid sama lollilt tagasi - garantii alla see ei lähe ja tuleb klaasid ära vahetada. Aga kuna neil võib värv erinev tulla ja/või vahetamise käigus võib teine klaas ka katki minna, siis oleks "mõistlik" ennetavalt mõlemad klaasid uued osta. Mis tähendab tuhande ja poolesaja krooni suurust lisakulu. Üritasin heaga ja üritasin halvaga, isegi rumalusega üritasin, aga miski ei aidanud. Prillipoe tädid olid resoluutsed ja keeldusid uutele klaasidele allahindlustki tegemast.

Võtsin oma kotti pistetud halvatud prillid näppu ja läksin Eagle Visioni lähima konkurendi juurde - Instrumentariumisse. Ja valisin endale välja uued prillid, millel on ekstrasuured raamid. Mis siis, et ma näen välja nagu õpetaja või Tarja Halonen - vähemalt ei kuku klaasid eest.

Loo moraal? Ei olegi. Õnnetu juhus ja kehv teenindus. Et mis mõttes kehv teenindus? Kes on selle valdkonnaga kokku puutunud, teab et kui kliente saada on raske, siis neid hoida on veel raskem. Klient on muidugi mugav ja laisk ja kui otseselt midagi halvasti ei ole, siis väga ei kiputa teenuspakkujat vahetama. Palju raskem on aga kliendi ootuseid ületada ja talle pidevalt näidata, et ta on ettevõttele oluline ja alati oodatud. Kui sulle müüakse objekt ja sa ei ole sellega rahul, siis on müüja asi teha kõik selleks, et kas või osaliselt kliendile vastu tulla ja mõlemaid osapooli rahuldav lahendus saavutada. Murelikku klienti ei saadeta üle ukse minema, sest see raisk ei tule ju kunagi enam tagasi. Ja tema ema ja sõbrannad ka mitte. Isegi tema koer ei tule, sest murelik klient teeb kõik selleks, et keegi enam sinna ei läheks.
10:16 0 comments

Malanje:the observer
Teised

Arhiiv
märts 2003
aprill 2003
mai 2003
juuni 2003
juuli 2003
august 2003
september 2003
oktoober 2003
november 2003
detsember 2003
jaanuar 2004
veebruar 2004
märts 2004
aprill 2004
mai 2004
juuni 2004
juuli 2004
august 2004
september 2004
oktoober 2004
november 2004
detsember 2004
jaanuar 2005
veebruar 2005
märts 2005
aprill 2005
mai 2005
juuni 2005
juuli 2005
august 2005
detsember 2005
jaanuar 2006
veebruar 2006
märts 2006
aprill 2006
mai 2006
juuni 2006
juuli 2006
august 2006
september 2006
oktoober 2006
november 2006
detsember 2006
jaanuar 2007
veebruar 2007
märts 2007
aprill 2007
mai 2007
juuni 2007
juuli 2007
august 2007
september 2007
oktoober 2007
november 2007
detsember 2007
jaanuar 2008
veebruar 2008
märts 2008
aprill 2008
mai 2008
juuni 2008
juuli 2008
august 2008
september 2008
oktoober 2008
november 2008
detsember 2008
märts 2010
aprill 2010
mai 2010
juuni 2010
juuli 2010
august 2010
september 2010

Blog.tr.ee

Pets.ee